Can you smell the light?

Saturday, November 15

Remove heart...

Nu cred in banal si in minciuna. Urasc cand te minti pe tine insuti si eviti mereu sa iei decizii doar ca sa te complaci...
Cred in durere dar nu in tristete...
Cred in prietenie si iubire si multumesc celor care mi le daruiesc doar ca acum parca nu le mai vreau...
Cred in puterea sufletului meu de a se ridica si a trimite frumusete indiferent...
Cred prea mult in trecut si mi-e mult prea dor de el...yesterday e mereu mai bine...

Cred ca trebuie sa te pierzi ca sa regasesti...
Vreau sa vina cineva sa ia durerea cu mana de pe sufletul meu pentru ca ma sufoca...

Vreau sa uit tot...

Vreau sa plec si sa mi se piarda urma...

Iti multumesc ca m-ai imbogatit, ca m-ai stimulat si m-ai provocat constant...
Iti multumesc ca esti un suflet atat de frumos
Iti multumesc ca mi-ai iubit corpul
Iti multumesc ca intelegi din mine ceea ce eu nu pot...

But love is friendship on fire... and I stick to that...

Mai bine ma apropii de pietre si tac...

2 Comments:

At 2:25 PM, December 09, 2008, Blogger Kroko said...

I recommend:

Seal - A Change Is Gonna Come

http://www.youtube.com/watch?v=_XjLafQUyUY

and

Seal - I've Been Loving You Too Long
http://www.youtube.com/watch?v=NHkpmzZp8Wg&feature=channel

Ciao bella.
K.

 
At 11:34 AM, January 13, 2009, Anonymous Anonymous said...

"Nu vreau sa ma apropii de pietre si sa tac, fiindca tacerea ucide libertatea si frumusetea sufletului... "

 

Post a Comment

<< Home